WP zacieśnia współpracę z Prokomem

Kamil Kosiński
opublikowano: 2001-07-02 00:00

WP zacieśnia współpracę z Prokomem

Wirtualny dom sprzedaży reklam AD.net i portal Wirtualna Polska podpisały umowę o wspólnej ofercie sprzedażowej. Oznacza to umieszczenie wszystkich produktów reklamowych portalu w ofercie Ad.net, a także promowanie modeli cenowych dostępnych do tej pory w WP i w sieci Ad.net, w tym CPC (cost per click — koszt kliknięcia) i CPA (cost per acquisition — koszt działania). Reklamodawcy będą mieli możliwość zakupu kampanii na WP w oparciu o CPC oraz CPA. Wirtualna Polska będzie pierwszym polskim portalem oferującym takie modele cenowe. Kolejną nowością w ofercie Ad.net związaną z tą umową jest włączenie kanałów tematycznych WP do pakietów tematycznych Ad.net. Jednym z głównych udziałowców obu firm jest Prokom. Kontroluje on 49 proc. akcji Ad.netu i 40 proc. walorów Wirtualnej Polski.