Wpływy stacji TV  wzrosły o 3 proc.

DI,PRESSERWIS
opublikowano: 07-10-2009, 00:00

Po trzech kwartałach wpływy głównych telewizji ze sprzedaży czasu reklamowego wzrosły o 3 proc. — według danych cennikowych, czyli bez uwzględnienia rabatów. Liderem, z przychodami 1,77 mld zł, był TVN. Stacja zarobiła prawie tyle samo, ile w ciągu trzech kwartałów ubiegłego roku (wzrost wyniósł zaledwie 0,1 proc.). Polsat jako jedyny zanotował spadek przychodów (o 9 proc.) — do 1,73 mld zł. Wpływy reklamowe TVP 1 wyniosły 1,15 mld zł (wzrost o 20 proc.), a TVP 2 — 754 mln zł (wzrost o 18 proc.). W sumie główne stacje uzyskały ze sprzedaży reklam 5,4 mld zł (o 3 proc. więcej niż rok temu).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI,PRESSERWIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy