”Wprost Light” stał się dwutygodnikiem, a ”Wprost” jest tańszy

Presserwis
opublikowano: 06-07-2009, 08:14

AWR ”Wprost” zmniejszył częstotliwość ukazywania się tygodnika ”Wprost Light” i obniżył cenę swojego sztandarowego tytułu – tygodnika ”Wprost”. 

”Wprost Light” z tygodnika przekształcił się w dwutygodnik zaledwie po kilku wydaniach. Jego pierwszy numer trafił do sprzedaży 28 maja w promocyjnej cenie 1,95 zł. Tytuł nie ukazał się 11 czerwca ze względu na wypadające w tym dniu Boże Ciało. Teraz przedstawiciele wydawnictwa przyznają, że numer czwarty, który jest obecny na rynku od 25 czerwca, ukazał się już jako dwutygodnik. Kosztuje 2,95 zł. Wydawca w najnowszym wydaniu nie poinformował czytelników o zmianie częstotliwości ukazywania się tytułu. Katarzyna Kozłowska, zastępca redaktora naczelnego ”Wprost” i ”Wprost Light” oraz wydawca tych tytułów, zapytana o powody zmiany częstotliwości ukazywania się ”Wprost Light” nie chciała się wypowiadać. Nie odpowiedziała też na pytanie, dlaczego wydawca nie poinformował o tym fakcie czytelników. Na te pytania nie odpowiedział także Amadeusz Król, prezes AWR ”Wprost”.

W ubiegłym tygodniu wydawca obniżył również cenę egzemplarzową swojego sztandarowego tytułu. Tygodnik ”Wprost” kosztuje teraz 4,90 zł, czyli o 60 groszy mniej niż dotychczas. Ostatnią podwyżkę, wprowadzoną w połowie stycznia br. (z 4,50 do 5,50 zł), wydawca tłumaczył m.in. wzrostem cen papieru i płac, a także większą objętością tygodnika.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Wprost” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 107 900 egz., a w samym kwietniu br. tytuł zanotował sprzedaż 97 405 egz. (Dane: ZKDP). (AW) 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane