”Wprost” przeprasza Krauzego

Presserwis, MD
28-05-2009, 08:02

Redakcja tygodnika ”Wprost” (AWR ”Wprost”) i jego była dziennikarka Dorota Kania przeprosiły Ryszarda Krauzego za artykuł pt. ”Taśmy Krauzego”, który ukazywał przedsiębiorcę w negatywnym świetle, poinformował Presserwis.

W opublikowanym we Wprost tekście Kania oskarżyła Krauzego o to, że załatwiał z Andrzejem Lepperem obsadę stanowisk. Twierdziła też, że Krauze ingerował w obsadę stanowisk w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Redakcja ”Wprost” przyznała, że zarówno wymowa artykułu, jak i treść poszczególnych tez w nim zawartych w sposób bezpodstawny ukazywały Krauzego i jego aktywność gospodarczą w nieprawdziwym świetle, informuje Presserwis.

Sprostowanie jest wynikiem ugody zawartej między Ryszardem Krauzem a wydawnictwem i redaktorem naczelnym tygodnika, przeciwko którym toczyła sprawa cywilna oraz Dorotą Kanią w sprawie karnej.

Presserwis, MD
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis, MD

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / ”Wprost” przeprasza Krauzego