Wybiera PZU, wybierają też inni

RAF
opublikowano: 01-12-2008, 00:00

Na placu boju o budżet reklamowy PZU zostały agencje: Juicy, Leo Burnett i McCann Erickson.

Na placu boju o budżet reklamowy PZU zostały agencje: Juicy, Leo Burnett i McCann Erickson.

Grupa PZU rozpoczęła trzeci etap przetargu na agencję fullservice. Trwają negocjacje o finanse — mają się zakończyć już do końca tego tygodnia. Ubezpieczeniową firmę jeszcze do końca bieżącego roku obsługuje agencja Just. Nie przeszła jednka nawet do drugiego etapu obecnego przetargu.

Agencje reklamowe do obsługi kampanii wybierają także inne firmy: Apsys Polska, do której należą największe centra handlowe (m.in. Janki, Sosnowiec, Ster, Kometa, Pasaż Łódzki, Galeria nad Jeziorem, Platan) i Avans Polska — dla sieci sklepów wielkopowierzchniowych Mega Avans.

Przetarg na strategię i kreację reklamową prowadzi również Wilbo, właściciel m.in. marek Neptun (konserwy rybne) i Dal Pesca (owoce morza i ryby).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu