"Spółka zamierza podwoić zarówno liczbę sklepów, jak sprzedaż w ciągu następnych 3 lat. Wprawdzie nasze prognozy przychodów są ostrożniejsze, uważamy, że strategia LPP jest racjonalna. Dojrzalsze marki jak Reserved, Mohito, Cropp, House stają się cash cows, co pozwala na ekspansję Sinsay. Spółka zabezpieczyła już 85 proc. lokalizacji dla nowych sklepów Sinsay w br. (niektóre nawet na przyszły ok). Przy założeniu, że liczba sklepów Sinsay zwiększy się w ciągu następnych 3 lat do 2 270, średnia sprzedaż generowana przez pojedynczy sklep zbliży się do 5 mln zł, a marża operacyjna będzie oscylować wokół 25 proc. dodatkowe przychody i zysk operacyjny na koniec tego okresu generowane przez te sklepy sięgną wg naszych szacunków odpowiednio 11 mld zł i 2,8 mld zł. Podwyższamy nasze prognozy finansowe dla LPP, by odzwierciedlały strategię wzrostu" - napisano w uzasadnieniu rekomendacji z 21 kwietnia.
Wycena LPP 10 proc. w górę
opublikowano: 2024-04-29 09:01
Sylwia Jaśkiewicz, analityczka z DM BOŚ, podniosła o 10 proc. do 21047 zł cenę docelową akcji LPP i podtrzymała rekomendację "kupuj".
Posłuchaj

Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl