"Po serii nieudanych inwestycji Ten Square Games powraca do pracy nad nowymi projektami. Naszym zdaniem decyzja ta wynika z konkretnego pomysłu na nowy produkt. Uważamy, że inspiracją dla twórców mógł okazać się debiutujący w II półroczu 2023 konkurencyjny tytuł z niszy łowieckiej, czyli „Hunting Sniper”, który w samym kwietniu 2024 r. wypracował ok. 2,6 mln USD przychodów (vs 1,2 mln USD „HC” i 3,0 mln USD „FC”). Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie, jakim cieszy się „HC” (MAU przekraczające 2,6 mln), sądzimy, że projekt ten nie ma większego negatywnego wpływu na monetyzację flagowej gry spółki (prawdopodobnie poza ewentualnym podniesieniem cen reklam). Przypuszczamy więc, że „HS” skierowany jest do innego grona odbiorów, charakteryzującego się wysokimi wskaźnikami monetyzacji (co można zauważyć zestawiając pobrania z przychodami). Zważając na fakt, iż spółka dysponuje gotowymi narzędziami i mechanikami oraz sporym know-how w obszarze gier łowieckich, uważamy, że stworzenie i dostarczenie produktu do pierwszych testów na rynku to prawdopodobnie kwestia najbliższych tygodni/ miesięcy" - napisał analityk w raporcie z 15 maja.
Jego zdaniem spółka stoi przed szansą stworzenia produktu, który może przywrócić wiarę inwestorów w umiejętność studia do tworzenia nowych gier, jak i znacząco poprawić jej wyniki.