Wydatki na reklamę

WIS
opublikowano: 23-01-2012, 00:00

Wydatki na reklamę

Blisko 4 mld zł wydały firmy spożywcze na reklamę w telewizji w 2011 r. — wyliczyła firma Nielsen Audience Measurement. To dane cennikowe, faktycznie promocja kosztowała dużo mniej. Eksperci podkreślają, że przy szacowaniu rzeczywistych wydatków na reklamę telewizyjną należy uwzględnić rabaty przekraczające nawet 60 proc. Największymi reklamodawcami w branży są: Unilever, Nestle i Ferrero. Każda wydała na reklamę w telewizji ponad 300 mln zł. W dziesiątce największych reklamodawców z branży znalazła się tylko jedna firma z polskim kapitałem — Maspex, właściciel takich marek, jak Tymbark, Kubuś i Lubella.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu