
Zyski za trzeci kwartał, wyłączając niektóre pozycje, wyniosły 0,87 USD na akcję. Analitycy spodziewali się, że zysk sięgnie 0,80 USD na akcję.
Przychody wyniosły 39,9 mld USD. Okazały się niższe od rynkowych oczekiwań na poziomie 40,48 mld USD.
AT&T w okresie od lipca do września pozyskał 1,2 mln nowych abonentów, z czego 928 tys. przypada na usługi komórkowe. To wynik znacznie wyższy od prognoz opiewających na 705 tys.
Firma poinformowała, że w trzecim kwartale straciła 1,8 mln amerykańskich abonentów HBO i HBO MAX z powodu zerwania umowy dystrybucyjnej z Amazonem. Całkowita liczba subskrybentów płatnej telewizji i platformy VOD w USA wyniosła 45,2 mln, a globalna liczba wzrosła do 69,4 mln.
AT&T walczy o osiągnięcie jak największego wzrostu swoich platform, ponieważ główni konkurenci, Disney+ i Netflix, mają odpowiednio ok. 100 i ok. 200 mln użytkowników na całym świecie.
Akcje giganta telekomunikacyjnego wzrosły o 1,3 proc. w handlu przedrynkowym.