Wyniki Domino’s Pizza nie sprostały oczekiwaniom

opublikowano: 16-07-2019, 13:55

Drugi kwartał roku obrachunkowego, w przypadku sieci Domino’s Pizza, zakończony 16 czerwca 2018 r. przyniósł spowolnienie wzrostu sprzedaży amerykańskiej firmy, donosi Reuters.

Sprzedaż w lokalach działających od przynajmniej 12 miesięcy na amerykańskim rynku zwiększyła się o 2,1 proc. podczas gdy u franczyzobiorców o 3,1 proc.

To wyniki nieco słabsze niż oczekiwali analitycy, których mediana prognoz zakładała dynamiki na poziomie odpowiednio 3,15 i 4,69 proc.

Łączne przychody zwiększyły się o 4,1 proc. do 811,6 mln USD i również nie sprostały prognozom analityków, które zakładały wartość rzędu 836,6 mln USD. Sprzedaż zagraniczna wzrosła o 2,4 proc.

Z kolei zysk netto wzrósł do 92,4 mln USD, co daje 2,19 USD na akcję z 77,4 mln i 1,78 USD na akcję. Jednak i w tym przypadku mediana projekcji analityków była wyższa i zakładała wynik na poziomie 2,02 USD za akcję.

251dc9e0-90f6-11e9-bc42-526af7764f64
To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu