Wystawcy wysoko ocenili poznańskie targi
Tegoroczni wystawcy są zgodni — Poznań Motor Show 2000 był imprezą bardzo udaną. Uczestnictwo w targach ma dla nich przede wszystkim znaczenie promocyjne i marketingowe. Dzięki rekordowej frekwencji cel ten został osiągnięty.
Maciej Maślankiewicz kierownik stoiska Skody
- Impreza targowa przyniosła nam dużo zadowolenia. Przede wszystkim Skoda Fabia, która na targach miała premierę, otrzymała główną nagrodę dziennikarzy —„Złotą Felgę 2000”. Przyznać trzeba, że udział w tego typu imprezie ma dla nas znaczenie przede wszystkim marketingowe i promocyjne. Pokazujemy firmę z jak najlepszej strony. Dlatego ważne jest to, że Poznań Motor Show 2000 odwiedziło blisko 120 tys. gości, a przede wszystkim ogromna liczba dziennikarzy. Począwszy od pierwszego dnia targowego (prasowego) frekwencja przedstawicieli świata mediów była wyjątkowa. A to ma dla nas największe znaczenie.
Tegoroczna impreza była też znacznie lepiej przygotowana niż zeszłoroczne targi.
Grzegorz Madeliński dział reklamy Fiat Auto Poland
- Tegoroczne targi były znacznie ciekawsze od ubiegłorocznych. Pojawiło się znacznie więcej wystawców samochodów, obecne były praktycznie wszystkie marki. Znacznie lepiej przygotowana była także infrastruktura targowa, o czym świadczą nowocześniejsze rozwiązania techniczne.
Uczestnictwo w takich targach ma dwa cele: pierwszy i najważniejszy to oczywiście działalność promocyjna i marketing firmy, drugi — nie mniej ważny — cel handlowy. Mimo że zazwyczaj kontrakty handlowe są negocjowane dość długo, my już na targach dowiedzieliśmy się, że czeka nas w najbliższej przyszłości jednorazowa sprzedaż 60 aut. A to już jest wymierna korzyść, która świadczy o tym, że inwestycja w Poznań Motor Show się opłaciła.
Zaprezentowaliśmy na targach trzy nowości: dieslowski silnik JTG, nową wersję Alfy 156 — Sport Wagon i wersję Lancii Libra — Station Wagon, która w Polsce sprzedawana będzie od września. Obydwa samochody wzbudziły duże zainteresowanie publiczności, nawet delegacji rządowej, która targi odwiedziła.
Grzegorz Brożyna kierownik stoiska zewnętrznego Daimler-Chrysler
- Głównym celem wszelkich imprez targowych pozostanie zawsze kwestia jak najlepszego zaprezentowania swojej firmy. Poznań Motor Show to największe w Polsce targi motoryzacyjne i najbardziej prestiżowe, a więc w żadnym wypadku nie można ich pominąć.
Wymierne korzyści, wynikające z uczestnictwa w tych targach, ujawnią się dopiero później. Targi są okazją do spotkań z kontrahentami, ale też miejscem, gdzie podpisuje się pojedyncze kontrakty. Sprawą najważniejszą pozostanie jednak budowa image firmy.