Wzrosła słuchalność czterech rozgłośni

DI, PRESSERWIS
opublikowano: 12-02-2010, 00:00

RMF FM, Trójce, Radiu Maryja i Dwójce wzrosła słuchalność. Największy wzrost odnotował RMF FM. Badania zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w okresie listopad 2009–styczeń 2010 pokazują, że udział RMF FM wzrósł w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej o 1,82 proc. i wyniósł 25,69 proc. RMF pozostaje liderem rynku.

Drugie jest Radio Zet z wynikiem 16,4 proc. (spadek o 0,84 proc.), a trzeci Program I PR — 12,6 proc. (spadek o 0,28 proc.). Wyniki poprawiły: Program III o 0,35 proc. — do 7,26 proc., Radio Maryja — o 0,23 proc., do 2,09 proc. i Program II o 0,02 proc. —do 0,65 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PRESSERWIS

Polecane