WZROST EKSPORTU WYMAGA PROMOCJI

Renata Zawadzka
opublikowano: 16-06-1999, 00:00

WZROST EKSPORTU WYMAGA PROMOCJINasze firmy za słabo wykorzystują możliwości zaistnienia na targach W latach 1995-98 obroty handlu zagranicznego między Polską a Francją wzrosły blisko pięciokrotnie. W tym samym czasie ujemne saldo zwiększyło się prawie trzy razy. Być może szansy na jego redukcję należy szukać w bardziej aktywnej współpracy regionalnej i bardziej ekspansywnej promocji. Pod koniec listopada 1998 r. we francuskim Senacie zorganizowano seminarium promujące nowe polskie województwa jako potencjalnych partnerów dla regionów francuskich. — Reforma administracyjna kraju rodzi nadzieję na...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / WZROST EKSPORTU WYMAGA PROMOCJI