YouNick Mint stawia na sprzedaż

opublikowano: 20-11-2018, 22:00

Do spółki Sellizer trafiło właśnie 800 tys. zł. Na inwestycję w jej projekt zdecydował się fundusz venture capital YouNick Mint.

Start-up rozwija przeznaczone dla działów sprzedaży narzędzie monitorujące pliki dołączane do mailów. Jego użytkownicy mają możliwość śledzenia tego, czy i kiedy wysłany załącznik, np. oferta, został otwarty, ile razy odbiorca do niego wracał, jaki czas poświęcił na jego odczytanie i co dalej stało się z wiadomością — czy została np. przesłana do kolejnej osoby. Rozwiązanie pozwala na sprawdzenie faktycznego zainteresowania klientów przesyłanymi ofertami.

— Sellizer ma duże szanse, by stać się „must have” wśród narzędzi wspierających sprzedaż w każdej firmie — zachwala Piotr Danielewicz, menadżer inwestycyjny w YouNick Mint.

Platforma pojawiła się na rynku we wrześniu 2018 r. Obecnie jest rozbudowywana. Zespół pracuje też nad wyposażeniem jej w mechanizmy tzw. machine learning.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / YouNick Mint stawia na sprzedaż