Yoyo oferuje też serwis olimpijski
Jutro Internet Idea, która w tym roku wystartowała z portalem yoyo.pl, uruchomi serwis poświęcony igrzyskom olimpijskim w Sydney.
— Internet Idea liczy na 20 mln odsłon w tym okresie. Wierzymy, że przychody reklamowe wyniosą 2 mln zł — mówi Marek Tomkiewicz, wieceprezes Internet Idea.
Według Piotra Ciszka, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży, na stronie znajdą się zarówno informacje historyczne, dotyczące poprzednich olimpiad, jak i bieżące wiadomości. Serwis będzie tworzony we współpracy z TVP i Polskim Radiem. DI
Yoyo oferuje też serwis olimpijski
Jutro Internet Idea, która w tym roku wystartowała z portalem yoyo.pl, uruchomi serwis poświęcony igrzyskom olimpijskim w Sydney.
— Internet Idea liczy na 20 mln odsłon w tym okresie. Wierzymy, że przychody reklamowe wyniosą 2 mln zł — mówi Marek Tomkiewicz, wieceprezes Internet Idea.
Według Piotra Ciszka, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży, na stronie znajdą się zarówno informacje historyczne, dotyczące poprzednich olimpiad, jak i bieżące wiadomości. Serwis będzie tworzony we współpracy z TVP i Polskim Radiem. DI