Z „Four Seasons” dookoła świata

Pierwsze były legendarne podróże słynnym Orient Expressem. Potem rejsy niemniej znanym wycieczkowcem Queen Mary. Teraz przyszedł wreszcie czas na przestrzeń powietrzną. I znalazł się już chętny do zaoferowania podniebnej podróży dookoła świata. Ale to oferta dla naprawdę bogatych turystów, pisze Bloomberg.

Four Seasons Hotels & Resorts to marka sama w sobie. Sieć luksusowych hoteli i ośrodków Spa dla osób z najgrubszymi portfelami. Chcąc przyciągnąć jeszcze więcej majętnych klientów  ten międzynarodowy koncern z Kanady zajmujący się zarządzaniem ultraluksusowymi, pięciogwiazdkowymi obiektami ma nową, ciekawą propozycję. Zaoferował swoim gościom podróże własnym, pierwszym w branży hotelarskiej prywatnym, wąskokadłubowym odrzutowcem pasażerskim Boeingiem 757.

fot. Four Seasons Hotels and Resorts via Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Four Seasons Hotels and Resorts via Bloomberg

Cztery czarne samoloty będą posiadać białe logo Four Seasons na kadłubie, zaś na ogonie znaczek drzewka będący symbolem firmy. W środku oczywiście wszystko z najwyższej półki w tym drewniane bary, pluszowe fotele i dywany oraz supernowoczesne toalety. Maszyny oferować będą także bezprzewodowy dostęp do Internetu, zaś na ich pokładach będą zatrudniani kucharze i concierge. W trakcie lotu skorzystać będzie można z zabiegów kosmetycznych i zaplanować Spa. Jednorazowo podróżować będzie mogło do 52 osób.

Pierwsze wycieczki planowane są na luty przyszłego roku. Samoloty, które w zwykłej wersji  zabierają na pokład 233 pasażerów mają startować z lotniska w Los Angeles. Wycieczka która zajmie turystom 24 dni obejmuje przystanki m.in. na Bora Bora, w Tajlandii, Indiach, Turcji, aż po Londyn. Każde z międzylądowań „wsparte” będzie oczywiście pobytem w sieciowym hotelu.

Koszt? Bagatela, jedyne 119 tys. USD za osobę w przypadku par i 130 tys. w przypadku podróżujących pojedynczo.

Swoisty debiut nowej oferty, choć w okrojonej skali, będzie poprzedzony „europejską” ofertą skierowaną do miłośników kultury i sztuki. Uruchomiona ma ona być na dniach. Podróżni będą mogli zakupić 16-to dniową wycieczkę po sześciu miastach Starego Kontynentu, w ramach której zwiedzane będą muzea, galerie sztuki oraz odwiedzane najbardziej znane miejsca jak Teatro alla Scala w Mediolanie czy praska opera. Udział będzie też można wziąć w prywatnej gali w Pałacu Pawłowskim pod Sankt Petersburgiem.

Koszt takiej eskapady ma być o około połowę niższy niż w przypadku wycieczki dookoła świata.

Każdy pakiet obejmuje transport, zakwaterowanie, wycieczki, posiłki oraz napoje.

Udziałowcami Four Seasons są m.in. Kingdom Hotels International, należący do Billa Gates’a Cascade Investment oraz Triples Holdings. Operator posiada obecnie 92 hotele i rezydencje na całym świecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Z „Four Seasons” dookoła świata