Z nowej wersji LiveChata korzysta 1 tys. klientów

opublikowano: 27-02-2019, 08:40

Nowa wersja flagowego produktu LiveChata znajduje się obecnie w fazie tzw. softlunchu i korzysta z niej około 1 tys. klientów. Zysk spółki za ostatni kwartał okazał się nieznacznie niższy od oczekiwań.

Z nową wersją produktu LiveChat, której wprowadzenie na rynek zapowiadano na drugi kwartał 2019 r. spółka wiąże duże nadzieje, gdyż może mieć wpływ na wzrost liczby klientów w przyszłości.

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software
Zobacz więcej

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software Fot. Marek Wiśniewski

Równocześnie spółka rozwija inne nowe produkty: ChatBot, Knowledge Base  oraz HelpDesk. Rozpoczęcie monetyzacji produktu HelpDesk zaplanowane jest także na drugi kwartał 2019 r.

- Pracujemy i inwestujemy, żeby nadal dynamicznie rosnąć. Na koniec roku nasz zespół liczył już około 140 osób wobec prawie 80 rok wcześniej. Ta silna ekipa pracuje nad nową wersją LiveChat i nowymi produktami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak rozwija się ChatBot, a już niedługo rozpoczniemy komercjalizację HelpDesk  - mówi Mariusz Ciepły., prezes spółki.

Pomimo inwestycji w rozwój spółka podtrzymuje politykę dywidendową.

- Sami finansujemy swój rozwój i dzielimy się zyskami z akcjonariuszami. Podtrzymujemy zamiar przeznaczania na dywidendę całego zysku netto i wypłacania zaliczek - podkreślił Mariusz Ciepły.

We wtorek wieczorem Livachat podał wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego 2018/19. Zysk netto w tym okresie wyniósł 13,7 mln zł i był 6,3 proc. niższy od konsensusu PAP Biznes. EBITDA była na poziomie 17,9 mln zł i okazała się 6,7 proc. niższa od konsensusu. Przychody były na poziomie 27,8 mln zł i były zgodne z oczekiwaniami analityków.

c3b39424-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu