Żabka chce być bardziej franczyzocentryczna

opublikowano: 08-10-2019, 13:25

Aplikacja do zarządzania sklepem, sztuczna inteligencja do segmentacji asortymentu i cen – Żabka chce dopieścić franczyzobiorców, by zachować szybkie tempo ekspansji.

Sieć sklepów rośnie w tempie ok. 700 punktów rocznie i przewiduje, że utrzyma je w kolejnych latach. Jednym z kluczy do powodzenia tego planu jest większe wsparcie dla właścicieli sklepów pod zielonym szyldem.

- W ciągu ostatnich kilku latach podnieśliśmy wagę franczyzobiorcę, na równi z klientem. Przestaliśmy traktować ich na zasadach B2B. Klient spotyka się z naszą marką właśnie przez franczyzobiorcę, dlatego franczyzocentryczność jest tak ważna – mówi Adam Manikowski, członek zarządu ds. operacyjnych w Żabce w rozmowie z „Pulsem Biznesu” na Kongresie 590 w Rzeszowie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu