Żabka wchodzi na sześciotysięcznik

opublikowano: 08-10-2019, 13:47

Pod koniec listopada Żabka otworzy 6000. sklep. Sieć chce rosnąć w najbliższej dekadzie w tempie ok. 600-700 placówek rocznie.

- Na polskim rynku jest miejsce nawet na 10 tys. sklepów Żabki. Nasze analizy na to wskazują – mówi „Pulsowi Biznesu” Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.

Zdaniem Suchańskiego sklepy Żabki już teraz odbierane są coraz bardziej jako bar szybkiej obsługi, a nie jak sklep spożywczy. I nie jest to jego zdaniem żadna ujma.

- Polski rynek jest bardzo konkurencyjny jeśli chodzi o handel spożywczy. Naszym celem jest odróżnienie się od głównych graczy, bo dzięki temu możemy podążać własną drogą – mówi Tomasz Suchański.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu