Żadnych marek na Facebooku

MK
07-12-2011, 00:00

CYFROWE ŚMIECI

Firmy zakładają profile na portalach Facebook, Google lub You Tube, by szybko i tanio komunikować się z klientami.

Te działania trafiają jednak w próżnię, a nawet gorzej — wywołują irytację, jeśli nie są odpowiednio zaplanowane i dopasowane do specyfiki grupy docelowej.

Tak wynika z międzynarodowego raportu Digital Life, przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS. Połowa (51 proc.) polskich internautów nie chce utrzymywać relacji z markami poprzez media społecznościowe. Na rynkach rozwiniętych taka niechęć jest jeszcze większa i dotyczy średnio 57 proc. konsumentów. W badaniu uczestniczyło 72 tys. osób z 60 krajów.

59

proc. Taki odsetek konsumentów wypowiada się na temat marek w internecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Żadnych marek na Facebooku