Zalando zabiera się za kosmetyki

Michalina Szczepańska
opublikowano: 04-10-2018, 22:00

Internetowy gigant znany ze sprzedaży marek modowych na koniec roku zadebiutuje w Polsce z kosmetykami.

Polska i Austria to pierwsze kraje po rodzimych Niemczech, które zostały wybrane do ekspansji w tym segmencie. U siebie sprzedaż kosmetyków Zalando rozpoczęło latem tego roku od oferty dla kobiet, teraz poszerza ją o produkty dla mężczyzn. Kosmetyczna część biznesu platformy obsługiwana ma być z centrum logistycznego w Niemczech. Zalando ma w swoim asortymencie odzieżowo-kosmetycznym 2 tys. marek i działa w 17 krajach.

70 proc. Tylu klientów Zalando kupujących kosmetyki dokłada jednocześnie do koszyka odzież.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Zalando zabiera się za kosmetyki