Zareklamuj modę w internecie

Kto szuka informacji o modzie w internecie? Agencje LeadR i IRCenter podpowiadają, do kogo kierować reklamę marek z segmentu fashion.

Informacji o modzie w internecie szuka 99 proc. kobiet i tylko 1 proc. mężczyzn. To głównie młode osoby w wieku 18-24 lata (40 proc.) i 25-34 lata (33 proc.), pochodzące z miast powyżej 500 tys. mieszkańców (29 proc.) lub ze wsi (17 proc.) — taki portret sieciowego odbiorcy mody wyłania się z analizy przeprowadzonej przez agencję marketingu bezpośredniego LeadR oraz agencję badawczą IRCenter.

FOT. RGB Stock
Zobacz więcej

FOT. RGB Stock

Badanie przeprowadzonow drugiej połowie września, wzięło w nim udział ponad 1,2 tys. internautów.

— Nie jest wielkim zaskoczeniem, że internautki zainteresowane tematyką mody to przede wszystkim młode kobiety. Ten kanał komunikacji z potencjalnym klientem jest doskonałym rozwiązaniem dla marek, które kierują swój przekaz właśnie do takiej grupy wiekowej — mówi Sebastian Białousz, prezes spółki LeadR.

Jak się okazuje, 48 proc. respondentów codziennie przegląda sieciowe informacje o stylizacjach, nowych kolekcjach, ofertach sklepów itp., 39 proc. robi to co najmniej raz w tygodniu, 8 proc. — raz na miesiąc.

Autorzy raportu sugerują, że informacje z sieci mogą przekładać się więc na realny wzrost poziomu sprzedaży. Z analizy wynika dodatkowo, że 65 proc. respondentów wykazuje spore zainteresowanie programami lojalnościowymi czy rabatowymi.

— Internet jest kanałem, który doskonale odpowiada na te zainteresowania. Pozwala uczestnikowi pozostawać w stałym kontakcie z marką, bez konieczności wychodzenia z domu, a firmie na bieżąco reagować na jego potrzeby i oczekiwania. Dzięki temu można budować jakościową komunikację — wyjaśnia Sebastian Białousz.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Zareklamuj modę w internecie