Zarobki firm PR w 2008 r.

AB
opublikowano: 05-01-2009, 00:00

Agencja Partner of Promotion zarobiła w 2008 r. ponad 18,17 mln zł — najwięcej z wszystkich firm public relations w Polsce — wynika z rankingu miesięcznika "Home Market". Utrzymała pierwszą pozycję z 2007 r. (wtedy — 14,1 mln zł). Na drugim miejscu jest Glaubicz Garwolińska Consultants (12,1 mln zł), której przychody wzrosły najwięcej, bo aż o 142 proc. Dzięki temu awansowała z drugiej dziesiątki.

Na trzecim miejscu jest agencja Profile (11,5 mln zł). Największy spadek przychodów zanotowała Sigma Poland, która zarobiła 8 mln zł, czyli o 8 mln zł mniej niż w 2007 r. Dlatego spadła z drugiego na ósme miejsce zestawienia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Zarobki firm PR w 2008 r.