Zenon Martyniuk promuje własny napój energetyczny

DI
opublikowano: 07-03-2017, 16:13
aktualizacja: 07-03-2017, 20:38

Kampania promocyjna Zenek Energy Drink, nowego napoju energetycznego dedykowanego fanom disco polo, nabiera tempa. W sieci pojawiła się reklama produktu.

Produkt sygnowany imieniem gwiazdy nurtu polskiej muzyki tanecznej jest w sprzedaży od miesiąca i - póki co - nie okazał się hitem w e-sklepie. Promocja natomiast wydaje się rozkręcać.

Fanpage na Facebooku, na którym w sobotę pojawił się spot reklamowy flagowego produktu Just Food Poland, nowej firmy Zenona Martyniuka, ma już ponad 5,6 tysięcy fanów. Sam filmik - ponad tysiąc. Występuje w nim muzyk, a w tle słychać disco polo. 



Zenon Energy Drink to pierwszy na rynku napój energetyczny  dedykowany fanom jednego z najlepiej rozpoznawanych muzyków disco polo, którego kariera muzyczna - jak informuje producent - rozwija się od 25 lat. Hasło reklamowe Zenek Energy Drink brzmi "król jest tylko jeden", co ma być odniesieniem do Zenona Martyniuka.

Z informacji na firmowej stronie wynika, że napój z tauryną i o podwyższonej zawartości kofeiny powstał "w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki disco polo".

Od lutego dostępny jest w sprzedaży internetowej poprzez stronę www, która przekierowuje do serwisu Allegro. Jeden komplet - 24 puszki napoju - kosztuje ponad 70 zł. Dotychczas przez Allegro producent sprzedał  42 komplety, czyli zaledwie 848 puszek.

W lutym firma zapowiadała, że planuje wprowadzić napój do sprzedaży detalicznej w całym kraju.

Spółka Just Food Poland została założona w styczniu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane