Złap kontakt

MAG
opublikowano: 31-07-2009, 00:00

FC Logistica del Canalon, producent rynien ciągłych z aluminium, cynku i miedzi, szuka w Polsce przedstawiciela — dystrybutora. Chodzi o firmę, która dysponuje powierzchnią magazynową z zasięgiem na cały kraj. Rynny wykonuje się na placu budowy na specjalnych giętarkach dostarczanych przez FC Logistica de Canalon lub tych już dostępnych na polskim rynku (np. amerykańskiej firmy Englert). Produkowane są ze zwojów blach na konkretny wymiar, nie mają połączeń i są trwałe. Firma zapewnia też akcesoria do montażu rynien. Przedstawiciele FC Logistica del Canalon byli już w Polsce w tym roku, ale dotąd nie znaleźli partnera. W 2010 r. firma planuje wystawić się na targach Budma w Poznaniu.

— System proponowany przez FC Logistica del Canalon jest wciąż mało znany w Polsce, podczas gdy w Hiszpanii stanowi 80-90 proc. wszystkich instalowanych rynien. Produkt jest bardzo ciekawy, firma jest bardzo zdeterminowana i wierzy w powodzenie w Polsce — podkreśla Leszek Winiarek z Biura Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii.

Druga firma, która szuka w Polsce importera i dystrybutora to Mecanizados Segeda, producent maszyn do wydobycia i obróbki kamienia naturalnego (młoty pneumatyczne, sondy, wycinarki, piły, szlifierki, podnośniki).

— Hiszpania to jeden z głównych światowych producentów kamienia naturalnego, więc sektor maszyn do wydobycia i obróbki kamienia rozwinął się tam bardzo mocno. Firma z powodzeniem eksportuje m.in. do Brazylii, Chin, Indii czy Włoch — mówi Leszek Winiarek.

W FC Logistica de Canalon (www. gutalu.com) osobą kontaktową jest Gonzago Santos, % +34 646 25 40 47, email: gsantos@gutalu.com.

W Mecanizados Segeda (www. segeda. com) osobą kontaktową jest Javier Barrena Santana, % + 34 924 563 031, email: javier.barrena@segeda.com.

W biurze Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii należy kontaktować się z Leszkiem Winiarkiem,

% 022 616 09 66, lwiniarek@mcx.es

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane