Złap kontrakt: Postaw urząd gminy

Kamil Kosński
opublikowano: 08-02-2013, 00:00

Gmina wiejska Suwałki szuka przedsiębiorstwa,która wybuduje siedzibę lokalnej administracji.

Powierzchnia użytkowa budynku ma wynosić prawie 2,7 tys. mkw., a kubatura prawie 11,5 tys. mkw. Urząd gminy ma być gotowy do 6 maja 2014 r. Na podstawie protokołów częściowego odbioru robót gmina jest gotowa zapłacić wykonawcy 70 proc. całości wynagrodzenia, przy czym w 2013 r. nie więcej niż 2,5 mln zł. O kontrakt mogą się ubiegać przedsiębiorstwa, które w ostatnich pięciu latach zbudowały co najmniej trzy budynki o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2,5 tys. mkw., przynajmniej w dwóch kondygnacjach nadziemnych i wartości robót przy każdym 6 mln zł. Zatrudniany przez wykonawcę kierownik budowy musi mieć przynajmniej pięć lat doświadczenia zawodowego, obejmującego sprawowanie funkcji przy budowie przynajmniej trzech budynków o powierzchni 2,5 tys. mkw. Niezbędne jest też ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i dysponowanie gotówką w kwocie 3 mln zł. Wadium ustalono na 100 tys. zł.

WAŻNA DATA

21.02

Tego dnia o godz. 10 mija termin składania ofert. Zostaną otwarte kwadrans później.

Kontakt:

Katarzyna Jabłońska i Zbigniew Mackiewicz fax: 87-566 21 36 e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy