Złote spinacze już rozdane

W czwartek 24 listopada w Warszawie podczas III Ogólnopolskiego Kongresu Ekspertów i Specjalistów Public Relations rozstrzygnięto konkurs na najlepsze ubiegłoroczne kampanie PR. W tym roku „Złote Spinacze” przyznano w dziewięciu kategoriach. Konkurs zorganizował Związek Firm Pulic Relations, patronem medialnym był Puls Biznesu.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ