Zmiana jakościowa

28-11-2016, 22:00

Polacy kupują produkty codziennego użytku w super i hipermarketach

Polacy kupują produkty codziennego użytku w super i hipermarketach, jedynie 5 proc. przyznaje się do zakupów żywności w sieci — wynika z najnowszego raportu „The World Shopper” przygotowanego przez ekspertów Colliers International. Choć siła nabywcza w Polsce jest znacznie mniejsza niż na pozostałych badanych rynkach europejskich, charakteryzuje ją jedną z najwyższych stóp wzrostu w ostatnich latach (do 25 proc. między 2010 i 2015 r.).

— Wraz ze wzrostem siły nabywczej zmieniają się oczekiwania konsumentów w stosunku do centrów handlowych, które zmuszone są uatrakcyjniać ofertę, modernizować powierzchnie i wprowadzać nowe technologie obsługi klienta. Na rynku dokonuje się zmiana jakościowa, a nowoczesne systemy płatności, aplikacje mobilne, interaktywne systemy informacji i komunikacji są jej składowymi — mówi Dominika Jędrak, dyrektor działu doradztwa i badań rynku Colliers International.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Gołasa

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Zmiana jakościowa