Anna Pitulec – od 2002 r. członek zarządu, od lipca 2010 r. – wiceprezes FagorMastercook. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła również studia podyplomowe, z dziedziny zarządzania kosztami, na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz studium managerskie Zarządzanie personelem. Swoją karierę w Firmie rozpoczęła od stażu w dziale socjalnym, awansując kolejno na: kierownika działu socjalno-gospodarczego, szefa biura obsługi pracowniczej, a następnie - dyrektora ds. zasobów ludzkich. Odpowiada m.in. za określanie strategii, celów i działań dla obszaru HR, w oparciu o potrzeby wewnętrznych i zewnętrznych klientów, jak również planowanie działań związanych z rekrutacją, rozwojem, komunikacją wewnętrzą i wynagrodzeniem pracowników.
Magdalena Ślązak-Małko – od 2005 r. pełni funkcję dyrektora marketingu. W lipcu 2010 r. została powołana na członka zarządu FagorMastercook, równoczesnie dalej odpowia za cały obszar marketingu w Firmie. Absolwentka Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Z Firmą związana jest od ponad 11 lat. Karierę rozpoczynała od stanowiska specjalisty ds. badań marketingowych, awansując kolejno na: asystenta konsultanta ds. handlu i marketingu, menadżera ds. rozwoju sprzedaży, menadżera marketingu handlowego, a następnie – na dyrektora marketingu. Jako dyrektor marketingu odpowiada m.in. za definiowanie i wdrażanie strategii dla marek Mastercook i De Dietrich na rynku polskim, strategię rozwoju produktów oraz działania Public Relations. Nadzoruje także działania z zakresu trade-marketingu, wraz ze szkoleniami oraz badaniami rynkowymi.
Zmiana warty w FagorMastercook
Nowym wiceprezesem FagorMastercook, jednej z największych firm branży AGD w Polsce, została Anna Pitulec. Do zarządu weszła również Magdalena Ślązak-Małko.