Polska jest coraz ważniejszym krajem na mapie strategicznych inwestycji chińskich producentów smartfonów. Xiaomi zorganizował duży pokaz najnowszych gadżetów.

Redmi Note 7 miał głośny globalny debiut już w styczniu. Wszystko za sprawą nowej strategii marketingowej Chińczyków, którzy ogłosili, że Redmi stanie się niezależną i samodzielną marką. Do tej pory była to nazwa jednej z serii smartfonów Xiaomi. Redmi skupi się na rynku e-commerce i sprzedawaniu smartfonów z niższej półki cenowej, a Xiaomi będzie się mogło skoncentrować na oferowaniu gadżetów określanych jako "high-end" i prowadzeniu fizycznych sklepów.
Nowa strategia przekłada się na cennik. Redmi Note 7 będzie dostępny w szerokiej sprzedaży od 25 marca w cenie 799 zł za wersję 3GB+32GB, 899 zł za wersję 4GB+64GB oraz 999 zł za wersję 4GB+128GB. Wyposażony został w 6,3-calowy wyświetlacz Full HD i procesor Qualcomm Snapdragon 660, ale największą uwagę przyciągnął aparat z matrycą o rozdzielczości 48 MP.
Xiaomi pokazało również flagowe urządzenie - Mi 9. Produkt dostępny będzie w sklepach od 25 marca, ale przedsprzedaż rozpocznie się 15 marca w sieci EURO i na stronie mi-home.pl. Ceny zaczynają się w Polsce od 1899 zł.