Znów sfotografujemy polski rynek pracy

opublikowano: 27-06-2017, 22:00

Druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Gdy na rynku coraz trudniej o pracowników, pracodawcy stają przed szczególnymi wyzwaniami. Dlatego cieszę się, że druga edycja konkursu „Siła przyciągania”, organizowanego przez „Puls Biznesu” wspólnie z Grupą Work Service, PwC i Orange, przypada na czas, gdy bezrobocie jest rekordowo niskie, a Unia Europejska zniosła obowiązek wizowy dla obywateli Ukrainy.

Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny PB
Zobacz więcej

Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny PB

Zmusza to polskie firmy do ostrzejszego konkurowania o pracowników. W takich warunkach przedsiębiorcy, którzy będą się ubiegali o laury za najbardziej oryginalne pomysły na przyciąganiei zatrzymanie talentów oraz tworzenie wyjątkowego środowiska pracy, będą musieli wykazać się wyjątkową kreatywnością w tworzeniu strategii tzw. employer brandingu.

Poprzednia edycja „Siły przyciągania” dowiodła jednak, że w Polsce nie brakuje firm, które potrafią w oryginalny sposób przyciągać specjalistów, zatrzymywać ich na dłużej, a nawet kreować na ambasadorów marki, przyciągających swoimi rekomendacjami kolejnych fachowców. Nie jest to oczywiście efekt tylko skutecznych metod rekrutacji, ale także czytelnego wytyczania kierunkówrozwoju kariery. Dziś zaczynamy przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji konkursu. Czekamy na nie do 1 października.

Laury przyznamy w dziesięciu kategoriach. To zróżnicowanie wynika przede wszystkim z tego, że nie chcemy, aby „Siła przyciągania” stała się kolejnym konkursem na najlepszego pracodawcę, lecz była swego rodzaju „fotografią” polskiego rynku pracy roku 2017. Ponieważ warunki, w których zostanie wykonana, zmuszają pracodawców do kreatywności, można się spodziewać, że będzie to obraz bardzo ciekawy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TOMASZ SIEMIENIEC redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu