- 2025-02-26 20:00
Perspektywy kariery zawodowej w Allegro inspirują jak sztuka
W minionym roku Allegro prowadziło kampanię pokazującą pracownikom korporacji i kandydatom do zatrudnienia różnorodność możliwości rozwoju zawodowego. Główną rolę odgrywały w niej niezwykłe portrety pracowników i pracowniczek Allegro, inspirujące historie ich kariery i ukazanie możliwości, jakie daje bycie częścią różnorodnego zespołu Allegro.
- 2025-02-26 20:00
Wartości, atmosfera i rozwój – karty przetargowe pracodawców
Tegoroczna edycja konkursu Siła Przyciągania potwierdziła, że aby przyciągać i utrzymywać najlepszych kandydatów na pracowników, firmy muszą konkurować nie tylko atrakcyjnymi benefitami, lecz także kulturą organizacyjną, atmosferą czy możliwościami rozwoju.
- 2025-02-26 20:00
Wgryzanie się w wartości korporacyjne jest opłacalne
Bez ciągłego i kreatywnego komunikowania przez firmę swoich wartości na rynku, a także do swoich pracowników, zamieniają się one w pozbawione treści frazesy. Jedną kampanią LOTTE Wedel odnowił swoje wartości i ożywił ich sens w odbiorze rynku i w działaniach własnego personelu.
- 2025-02-26 20:00
Liderzy poprowadzą Grupę Raben ku przyszłym sukcesom
Rozwój firmy oraz wchodzenie na rynki w kolejnych krajach łączy się z powiększaniem kadry, ale i z groźbą utraty spójności. W celu eliminacji tego ryzyka firma Raben wdrożyła program identyfikacji, rozwoju i utrzymania utalentowanych liderów z 15 krajów, w których jest obecna.
- 2025-02-26 20:00
Od motywowania i aktywizacji personelu do sukcesów
Bez spoistości kadry, bez nastawionej na rozwój biznesu kultury organizacyjnej również na rynku przewozów kolejowych, firma staje przed wyzwaniami, które stopniowo ją obezwładniają. Już od 2018 r. Freightliner PL poprawia zwartość swojego personelu w służbie biznesowi. W ciągu minionych dwóch lat firma zbudowała probiznesową kulturę organizacyjną.
- 2025-02-26 20:00
Sztuczna inteligencja nie może być straszna mediom
Pojawienie się AI w branży medialnej wywołało sporo zamieszania, zrodziło niepokoje i stało się przedmiotem publicznych dyskusji. Zamiast wpadać w panikę, lepiej uczynić AI tematem szkoleń, rozmów, webinarów i innych inicjatyw oswajających personel z tą technologią.
- 2025-02-26 20:00
Kompetencje konsultantów budują i wzmacniają markę 7N
Istotną przyczyną rozwoju 7N, międzynarodowej firmy świadczącej usługi konsultingu IT, jest zapewnianie swoim konsultantom, rozproszonym po całym świecie, nielimitowanego dostępu do różnych możliwości poszerzania i wzmacniania ich kompetencji. To nie tylko poprawia ich lojalność wobec firmy i jakość świadczonych usług konsultingowych, ale i buduje markę 7N.
- 2025-02-26 20:00
Zyski z synergii potencjałów drzemiących w pokoleniach
Współczesny rozwój technologii sprawia, że pogłębiają się różnice między kolejnymi pokoleniami. Carlsberg Polska postanowił przekuć kulturowy i aspiracyjny rozziew między pracownikami z różnych pokoleń w siłę wzmacniającą spoistość i kreatywność kadry, a także poprawiającą jego markę jako pracodawcy.
- 2025-02-26 20:00
HR jako klucz do przewagi konkurencyjnej
Tegoroczna edycja konkursu Siła Przyciągania świetnie odzwierciedla dynamikę ostatniego roku na rynku pracy. Przedstawione case studies wskazują na aktualne wyzwania pracodawców, ale też potrzeby pracowników. Nadesłane projekty potwierdzają znaczenie wpływu obszaru HR — bardzo często we współpracy z różnymi jednostkami biznesowymi — na tworzenie przewagi konkurencyjnej organizacji poprzez rozwijanie atrakcyjnego i przyciągającego środowiska pracy.
- 2025-02-26 20:00
Budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika
Ambicje rozwoju kompetencji i podjęcia nowych ról w LUX MED
- 2025-02-26 20:00
Satysfakcja klientów przekłada się na wyniki biznesowe
Inwestycje w obsługę klienta uskrzydlają biznes. Firmy dbające o klientów notują niższe koszty pozyskania nowych i wyższe współczynniki lojalności dotychczasowych. Inwestycje w narzędzia do poprawiania doświadczenia klientów stają się więc paliwem dla rozwoju biznesu. Kampania „Teoria kwasów i zasad” realizowana w mLeasing jest tu wzorcowym przykładem.
- 2025-02-26 20:00
HR przyszłości – innowacja, autentyczność, AI
Kolejne edycje konkursu Siła Przyciągania pokazują, jak zmienia się sposób patrzenia na HR. Dzięki zaangażowaniu firm, które dokładają swoją cegiełkę do zmiany tego, jak myślimy o pracy i pracownikach, Siła Przyciągania jest prawdziwym oknem na przyszłość zarządzania zasobami ludzkimi.
- 2025-02-26 20:00
Talenty idą tam, gdzie liczy się człowiek
Konkurs Siła Przyciągania udowadnia, że gra o talenty trwa, a zwycięzcy mają mocne karty: człowieczeństwo, praca z sensem i kompetencje jutra.
- 2025-02-26 20:00
Czołowy detalista Master Championem Employer Brandingu
Inwestycja w młode talenty w ramach autorskiej inicjatywy Kampus Biedronki, in-house’owo prowadzony program ambasadorski, możliwości rozwoju wewnętrznego czy własne targi pracy – to tylko kilka przykładów projektów, które z sukcesem realizuje największy pracodawca w Polsce – sieć sklepów Biedronka, część portugalskiej spółki Jeronimo Martins. Efekt? 90 proc. awansów wewnętrznych, tysiące aplikacji i większe zainteresowanie pracą wśród studentów.
- 2025-02-19 22:21
Najlepsi pracodawcy nagrodzeni! Oto laureaci Siły Przyciągania 2024
19 lutego 2025 roku podczas uroczystej gali poznaliśmy zwycięzców dziewiątej edycji konkursu Siła Przyciągania, organizowanego przez "Puls Biznesu". Kapituła konkursu przyznała nagrody w sześciu kategoriach oraz wyróżniła laureata nagrodą specjalną Master Champion.
- 2025-02-05 16:20
Siła przyciągania talentów
Każda organizacja, która jest w stanie dobrze pokazać swoje DNA i wartości może skutecznie walczyć na rynku o talenty. Narzędziem do realizacja tych celów są skuteczne kampanie z obszaru employer brandingu.
- 2024-12-02 13:13
Magnetyzm firm: czego uczy nas piramida Maslowa?
Jakie kroki należy podjąć, by stać się pracodawcą, który rzeczywiście ma siłę przyciągania? Inspirację znajdziesz w piramidzie potrzeb Maslowa.
- 2024-09-24 15:26
Szukamy firm budujących pozytywne doświadczenia
Komentarz partnera merytorycznego konkursu Siła Przyciągania 2024
- 2024-09-24 15:01
Dla najlepszych zmienność jest atutem, nie przeszkodą
Mimo pojawiających się doniesień o niewielkim wzroście bezrobocia i pierwszych wzmianek powrocie rynku pracodawcy pozyskanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach nadal nie jest łatwe. Oprócz takich zjawisk jak starzenie się społeczeństwa czy ograniczenie napływu wykwalifikowanych cudzoziemców, zwłaszcza zza najbliższej granicy, na sytuację coraz mocniej wpływa kilka nowych czynników.
- 2024-09-24 14:25
Co wyróżnia pokolenie Z na rynku pracy?
Komentarz Renaty Steckiewicz - kierowniczki Wydziału Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy, Orange Polska - partnera konkursu Siła Przyciągania.