Lemon werbena, konwalia, gardenia, paczula i rzadko spotykana w perfumeriach ambra — tak pachnie zwycięstwo. To aura Zapachu Zwycięstwa, specjalnych perfum stworzonych przez spółkę IMS, znaną z usług marketingu sensorycznego. Skomponowała je dla lidera tegorocznej polskiej edycji konkursu Effie Awards, organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. W tym roku na najwyższym podium stanęli twórcy „#DziejesiewPolsce” — kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, przygotowanej przez firmy Scholz & Friends (kreacja reklam), ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów) i BNA (przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej portalu). Oprócz Grand Prix dostali pachnącą zwycięstwem niespodziankę — mieszankę aromatów, symbolizujących dynamizm i pasję. — Zapach Zwycięstwa jest taki jak osoby, które je odnoszą w konkursie — mówi Wojciech Grendziński, wiceprezes IMS.
Zapach powstał na podstawie opinii i sugestii jurorów tegorocznego konkursu. W przyszłych edycjach będzie wręczany wraz z główną nagrodą.