Czytasz dzięki

Zwycięstwo pachnie ambrą

opublikowano: 11-11-2015, 22:00

Lemon werbena, konwalia, gardenia, paczula i rzadko spotykana w perfumeriach ambra — tak pachnie zwycięstwo

Lemon werbena, konwalia, gardenia, paczula i rzadko spotykana w perfumeriach ambra — tak pachnie zwycięstwo. To aura Zapachu Zwycięstwa, specjalnych perfum stworzonych przez spółkę IMS, znaną z usług marketingu sensorycznego. Skomponowała je dla lidera tegorocznej polskiej edycji konkursu Effie Awards, organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. W tym roku na najwyższym podium stanęli twórcy „#DziejesiewPolsce” — kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, przygotowanej przez firmy Scholz & Friends (kreacja reklam), ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów) i BNA (przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej portalu). Oprócz Grand Prix dostali pachnącą zwycięstwem niespodziankę — mieszankę aromatów, symbolizujących dynamizm i pasję. — Zapach Zwycięstwa jest taki jak osoby, które je odnoszą w konkursie — mówi Wojciech Grendziński, wiceprezes IMS.

Zapach powstał na podstawie opinii i sugestii jurorów tegorocznego konkursu. W przyszłych edycjach będzie wręczany wraz z główną nagrodą.

cc937a7e-4287-11ea-b77f-2e728ce88125
Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane