Zysk Agory wzrósł mimo spowolnienia na rynku reklamy

WARSZAWA (Reuters) - Grupa medialna Agora SA podała w środę, że jej wstępny skonsolidowany zysk netto wzrósł w 2000 roku o 34,5 procent do 170,5 miliona złotych. Taki wynik udało się osiągnąć mimo poważnego spowolnienia wzrostu na rynku reklamy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ