Zysk Dino Polska wzrósł o 22 proc.

aktualizacja: 15-11-2017, 08:13

Zysk netto Dino Polska, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, wzrósł w trzecim kwartale 2017 r. o 22 proc. do 63,5 mln zł. To o 8 proc. więcej niż oczekiwali analitycy, ankietowani przez PAP.

Przychody spółki zwiększyły się o jedną trzecią do 1,22 mld zł, a EBITDA o 37 proc. do 108,9 mln zł. Zysk operacyjny wzrósł natomiast o 45 proc. do 86,4 mln zł. 

Zobacz więcej

Wartość oferty Dino Polska wyniosła 1,65 mld zł.

Po trzech kwartałach przychody to 3,2 mld zł (+32 proc.), a zysk netto 140,7 mln zł (+24 proc.).

Wzrost przychodów był wynikiem rozwoju sieci o nowe placówki oraz wzrostu sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL), który wyniósł po trzech kwartałach 2017 r. 15,2 proc. wobec 10,5 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Zysk Dino Polska wzrósł o 22 proc.