Holding Inditex podał we wtorek, że zysk netto i sprzedaż spadły w trzecim kwartale roku obrotowego. Pozytywną informacją dla firmy jest w dobie pandemii duży wzrost popularności jej sklepów internetowych.
Inditex, ZaraPaul Hanna
Holding Inditex podał we wtorek, że zysk netto i sprzedaż spadły w trzecim kwartale roku obrotowego. Pozytywną informacją dla firmy jest w dobie pandemii duży wzrost popularności jej sklepów internetowych.
Zysk netto hiszpańskiego detalisty w okresie od lipca do października wyniósł 866 mln euro. To spadek o 26 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Przychody ze sprzedaży spadły rok do roku z 7 do 6,05 mld euro. To wyniki niemal zbieżne z oczekiwaniami analityków ankietowanych przez FactSet.
Właściciel Zary i innych marek modowych podał że sprzedaż internetowa wzrosła w trzecim kwartale o 76 proc. utrzymując tempo z początku roku.