Przychody firmy zwiększyły się o jedną trzecią do 49,5 mln zł, a zysk operacyjny o 32 proc. do 9,4 mln zł.

Narastająco po dziewięciu miesiącach roku obrotowego przychody to 141,7 mln zł (+33 proc.), a zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej to 11 mln zł (+33 proc.)
- W ostatnim czasie odnotowaliśmy wzmożone zainteresowanie naszymi usługami. W szczególności należy wspomnieć o rekordowej liczbie wysłanych komunikatów SMS i e-mail na początku marca. Również w kolejnych tygodniach wolumeny wysyłek pozostały na wysokim poziomie, co wynika przede wszystkim z większej aktywności konsumentów w obszarze zakupów internetowych. Wierzę, że w średnim i długim terminie epidemia i tzw. lockdown przełożą się na zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami w obszarze automatyzacji i cyfryzacji procesów biznesowych. – komentuje Jakub Dwernicki, prezes spółki.
- Dobre wyniki – zgodne z oczekiwaniami. Względem naszych prognoz, lekko pozytywnie zaskoczył nas wynik w hostingu (7,2 mln PLN EBITDA vs. 6,9 mln PLN prognozy), a nieco słabiej Omnichannel (5,6 mln PLN EBITDA vs. 6 mln PLN prognozy). W wynikach zwraca uwagę kolejny, dobry kwartał marży EBITDA w Omnichannel ponad 24,3 proc. (-0,7pp kw.kw.) oraz rekordowy wynik w hostingu przy zachowaniu dobrej marży pomimo obciążenia wyników 0,6 mln PLN dodatkowych kosztów z tytułu wprowadzenia na rynek nowej marki cyber_Folks. Po stronie KPI dalsza kontynuacja pozytywnych trendów na ARPU zarówno w hostingu jak i w Omnichannel. Podtrzymujemy optymistyczne nastawienie do spółki, szczególnie w dobie recesji post COVID-19 (ekspozycja na e-commerce - komentuje Kacper Koproń, analityk Trigon DM.