Zysk netto R22 wzrósł o 14 proc.

opublikowano: 19-05-2020, 08:00
aktualizacja: 19-05-2020, 09:42

W okresie od stycznia do marca 2020 r., który dla spółki R22 jest trzecim kwartałem roku obrotowego 2019/2020, zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej wzrósł o 14 proc. do 3,89 mln zł.

Przychody firmy zwiększyły się o jedną trzecią do 49,5 mln zł, a zysk operacyjny o 32 proc. do 9,4 mln zł.

Jakub Dwernicki, prezes R22

Narastająco po dziewięciu miesiącach roku obrotowego przychody to 141,7 mln zł (+33 proc.), a zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej to 11 mln zł (+33 proc.)

 - W ostatnim czasie odnotowaliśmy wzmożone zainteresowanie naszymi usługami. W szczególności należy wspomnieć o rekordowej liczbie wysłanych komunikatów SMS i e-mail na początku marca. Również w kolejnych tygodniach wolumeny wysyłek pozostały na wysokim poziomie, co wynika przede wszystkim z większej aktywności konsumentów w obszarze zakupów internetowych. Wierzę, że w średnim i długim terminie epidemia i tzw. lockdown przełożą się na zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami w obszarze automatyzacji i cyfryzacji procesów biznesowych. – komentuje Jakub Dwernicki, prezes spółki.

- Dobre wyniki – zgodne z oczekiwaniami. Względem naszych prognoz, lekko pozytywnie zaskoczył nas wynik w hostingu (7,2 mln PLN EBITDA vs. 6,9 mln PLN prognozy), a nieco słabiej Omnichannel (5,6 mln PLN EBITDA vs. 6 mln PLN prognozy). W wynikach zwraca uwagę kolejny, dobry kwartał marży EBITDA w Omnichannel ponad 24,3 proc. (-0,7pp kw.kw.) oraz rekordowy wynik w hostingu przy zachowaniu dobrej marży pomimo obciążenia wyników 0,6 mln PLN dodatkowych kosztów z tytułu wprowadzenia na rynek nowej marki cyber_Folks. Po stronie KPI dalsza kontynuacja pozytywnych trendów na ARPU zarówno w hostingu jak i w Omnichannel. Podtrzymujemy optymistyczne nastawienie do spółki, szczególnie w dobie recesji post COVID-19 (ekspozycja na e-commerce - komentuje Kacper Koproń, analityk Trigon DM.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane