Zyxel szuka resellerów

Kamil Kosiński
22-03-2006, 00:00

Chcesz sprzedawać urządzenia z zakresu xDSL, bezpieczeństwa sieci, sieci bezprzewodowych, VoIP

oraz LAN? Producent zaprasza do współpracy.

Zyxel, tajwański producent urządzeń sieciowych, który w 2005 r. otworzył biuro w Polsce, wziął się za budowę sieci sprzedaży. Pozyskał już czterech dystrybutorów — TechData, RRC, GNT i Zycom — a teraz bierze się za nawiązywanie współpracy z resellerami, czyli firmami sprzedającymi sprzęt użytkownikom końcowym.

— Współpracujemy już z 40 firmami, które pozyskaliśmy dzięki uruchomieniu programu partnerskiego — informuje Jerzy Soliński, country manager Zyxel Communications Polska.

Bo, aby budować sieć sprzedaży, Zyxel uruchomił program partnerski o nazwie Zystar. W jego ramach można otrzymać autoryzację na jednym z trzech poziomów: diamentowym, złotym i srebrnym. W zależności od osiągniętego poziomu współpracy, Zyxel oferuje resellerom rabaty cenowe, wsparcie techniczne przy projektach wdrożeniowych, bezpłatne szkolenia i seminaria, bezpłatne wypożyczenie urządzeń do testów czy zakup produktów demo.

— Każda firma może się zarejestrować w naszym programie partnerskim. Po roku zweryfikujemy listę resellerów i przypiszemy ich do poszczególnych grup, a być może nawet usuniemy z programu niektóre firmy. Bo nawet na poziomie podstawowym, czyli srebrnym, oczekujemy generowania sprzedaży, a nie tylko biernego pozostawania na liście naszych partnerów — zastrzega Jerzy Soliński.

Docelowo, Zyxel chce mieć w Polsce 5-10 partnerów diamentowych, 20-30 złotych i 100-200 srebrnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Zyxel szuka resellerów