10-latka z misją w Dolinie Krzemowej

opublikowano: 29-04-2019, 22:00

Portal CNBC opisał historię Samairy Mehty, 10-letniej dziewczynki.

Ma ona podobne zainteresowania jak jej rówieśnicy, ale pod jednym względem od nich się różni — jest założycielką i prezeską firmy CoderBunnyz, producenta gry planszowej, która uczy dzieci programowania.Gra nadaje się nawet dla tak początkujących amatorów nauki jak czterolatki. Gracze poruszają się królikiem po planszy, a ich celem jest zjedzenie jak największej liczby marchewek w drodze do mety.

— CoderBunnyz zasadniczo nauczy cię wszystkich koncepcji programowania, jakich kiedykolwiek mógłbyś potrzebować, zajmując się programowaniem komputerowym — powiedziała Samaira.

Na pomysł stworzenia gry wpadła, gdy miała około „sześć i pół roku, może siedem lat”. Było to tuż po tym, jak jej ojciec, inżynier, zaczął uczyć ją kodowania. Gra jest już dostępna na rynku, a firma CoderBunnyz współpracowała już z Goolge’em i Microsoftem przy tworzeniu eventów dla dzieci pracowników, m.in. w Dolinie Krzemowej. Misją Samairy jest zarażenie pasją programowania osób w wieku 4 do 104 lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy