Od półtorej dekady we współpracy z firmą Dun & Bradstreet prezentujemy listę stu przedsiębiorczych i skutecznych liderek, które wyróżniają się w świecie biznesu. Nie kierujemy się uznaniowością — o miejscu na liście decydują twarde dane, czyli dynamika sprzedaży, zysków oraz skala działalności.
W 2024 r. na szczyt rankingu wspięły się kobiety, które z sukcesem działają w tak różnych branżach jak ciepłownictwo, medycyna, motoryzacja czy outsourcing. Czy w 2025 r. podium znów nas zaskoczy, przekonamy się już niebawem.
Rankingowi towarzyszy plebiscyt w kategoriach Kobieta Biznesu i Kobieta Biznesu: działalność społeczna, do którego szukamy kobiet z misją, energią i odwagą.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji rankingu i plebiscytu przyjmujemy do 15 września. Zapraszamy!
Nowością w tym roku będzie szeroko zakrojone badanie opinii kobiet na temat największych wyzwań w świecie biznesu. Jego wyniki opublikujemy pod koniec roku — będzie to głos, którego nie sposób zignorować.
Tegoroczna edycja to nie tylko jubileusz, ale też analiza nowych wyzwań, przed którymi stoją kobiety w biznesie. Zmiana administracji w Waszyngtonie wywołała globalną debatę o sensie i kierunku polityki DEI (diversity, equity, inclusion — różnorodność, równość, integracja). Nie można też pominąć szerszego tła — nowych napięć geopolitycznych, roli sztucznej inteligencji w gospodarce, demografii, regulacyjnej presji i zbyt wolnego tempa innowacji.
Jaka w tym rola kobiet biznesu? Co myślą o przyszłości? Na łamach „Pulsu Biznesu” oddajemy im głos.