Wydawnictwo Migut Media stopniowo przekształca się w prasowy koncern, rozszerzając portfolio i obejmując kolejne branże. Na początku specjalizowało się w teleinformatyce, ale później uruchamiało czasopisma wnętrzarskie, biurowe, motoryzacyjne.
Najmłodszym, czternastym tytułem Migut Media jest kwartalnik „Estetica Polska”, czyli dwudziesta już mutacja językowa wywodzącego się z Włoch światowego magazynu poświęconego sztuce fryzjerskiej. Naczelna kwartalnika Ewa Cesarz za jego priorytetowe zadanie uznaje edukację i promocję wysokich standardów pracy polskich fryzjerów i stylistów. Magazyn adresowany jest nie tylko do nich, ale także do menedżerów salonów, nauczycieli i uczniów szkół fryzjerskich, producentów artykułów, oferentów usług i wreszcie do… klientów (a dokładniej — klientek), którzy po zapoznaniu się ze światowymi trendami na pewno będą podwyższać wymagania.
Podstawowym warunkiem powodzenia tego typu magazynu jest najwyższa jakość papieru i druku. Pierwszym numerem „Estetica Polska” potwierdza, że spełnia takie standardy.