Podstawowym zadaniem systemu Restaumatic, stworzonego przez Marka Skubacza i Michała Kozakiewicza, którzy wcześniej zarządzali portalem Skubacz.pl, jest obsługa zamówień online. Narzędzie ma też podnieść sprzedaż w restauracjach i zmniejszyć koszty marketingu.

Projektem zainteresował się fundusz venture capital Inovo.vc. I zainwestował w niego 2 mln zł.
- Zainwestowaliśmy w Restaumatic, bo segment zamówień z dostawą do domu, w którym działa system, rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Z zamówień jedzenia w dostawie korzysta już 64 proc. Polaków, w tym aż 38 proc. jedzenie zamawia online – wylicza Michał Rokosz, partner w funduszu Inovo.vc.
Dotychczas z systemu Restaumatic skorzystało ponad 340 restauracji w Polsce. Pieniądze pozyskane z inwestycji umożliwią rozwój systemu; zostaną przeznaczone m.in. na wsparcie działu sprzedaży i marketingu. Mogą też okazać się przydatne przy budowaniu strategii ekspansji zagranicznej.