2011 rokiem certyfikowanych programów szkoleniowych

DI
21-01-2011, 14:10

21 styczniapo kilkuletniej przerwie powrócił do Łodzi program certyfikowany na licencji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing. Professional Diploma in Marketing (DM)

Program na poziomie zaawansowanym w certyfikacji CIM, który kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategiczno-operacyjnym. Łódzką edycję organizuje Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne questus i będzie to pierwsza edycja z planowanych na rok 2011. W lutym zainauguruje program także edycja trójmiejska, a w marcu warszawska.

Programy CIM organizowane przez firmę questus ukończyło dotychczas ponad 400 osób, a liczba ta może się już wkrótce zwiększyć o kolejne 80 – w 2011 firma planuje przeszkolić około 50 osób w ramach programów ogólnych (jak wspomniany DM) oraz około 40 w ramach programów profilowanych (skierowanych do branży turystycznej). Zapotrzebowanie na programy CIM w Polsce znacznie wzrosło od czasu ich wprowadzenia w 1999 roku, między innymi z uwagi na szybko postępujący proces globalizacji, a co za tym idzie, potrzebę dostosowania rodzimych standardów w firmach do wzorców światowych. Nadchodzące lata mogą okazać się przełomowe dla wzrostu znaczenia międzynarodowych programów, które stają się coraz popularniejszą alternatywą dla studiów podyplomowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / 2011 rokiem certyfikowanych programów szkoleniowych