Ciekawy pomysł narodził się w sercu Wielkopolski. Pod egidą Ryszarda Grobelnego, powstało Konsorcjum Marki Poznań. Po co?
- Poznań chce być kontrapunktem dla Warszawy, biznesową alternatywą, która dzięki nastawieniu na biznes będzie cały czas przyciągać najlepszych. Jestem pewien, że skład Konsorcjum Marki będzie się regularnie powiększał. Powołując je do życia przecieramy szlak, którym powinna podążyć Polska na arenie międzynarodowej. Inne państwa jak np. Niemcy chętnie podejmują współpracę z markami – symbolami, dzięki którym podkreślają tożsamość i cechy narodowe. Polska także ma takie marki. Cieszymy się, że tak wiele z nich ma siedzibę w Poznaniu – mówi Ryszard Grobelny.
Udział w przedsięwzięciu zaproponowano 27 firmom. Zdecydowało się 21 z nich. Są to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań- Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Nivea, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.
21 marek w regionalnym sojuszu
Rusza Konsorcjum Marki Poznań. Sprawdź, które włączyły się do akcji.