Czytasz dzięki

23. Agata otwiera podwoje

opublikowano: 06-10-2017, 14:02
aktualizacja: 06-10-2017, 14:03

Firma Agata uruchomia właśnie swój kolejny salon meblowy. Szefostwo podtrzymuje plany otwierania do 2020 r. co roku trzech nowych sklepów.

Nowy salon meblowy w Rumi ma być oficjalnie otwarty 13 października – dowiedział się „PB”. Będzie to druga, po gdańskiej, placówka sieci na Pomorzu i 23. w kraju. Budowa najnowszego sklepu rozpoczęła się w listopadzie 2016 r. i trwała 10 miesięcy. Jego otwarcie oznacza, że w regionie powstanie ponad 100 nowych miejsc pracy.

Zobacz więcej

fot. Grzegorz Kawecki

Sklep w Rumi ma ponad 15 tys. mkw. Tym samym łączna powierzchnia wszystkich salonów Agaty (są to zarówno placówki własne, jak i partnerskie) przekroczyła już 300 tys. mkw. Firma posiada jedną z trzech największych pod względem powierzchni sieci meblowych w Polsce. Dwaj jej najwięksi konkurenci to Black Red White i IKEA.

Rumia to drugi uruchomiony w tym roku sklep sieci Agata. Latem firma otworzyła salon w Stalowej Woli. Pod koniec tego roku, a najdalej na początku przyszłego sieć powiększy się o kolejna placówkę – tym razem w Nowym Sączą.

Zgodnie z zapowiedziami właścicieli firmy sieć jest w fazie intensywnego rozwoju i do 2020 roku planuje budowę trzech nowych salonów rocznie. Przy okazji uruchomienia salonu w Rumi szefostwo spółki podtrzymało te plany. Realizacja tych zamierzeń spowoduje, że łączna powierzchnia handlowa sieci za trzy lata sięgnie prawie 500 tys. mkw.

Marka Agata (wcześniej Agata meble) działa na polskim rynku już od 65 lat. Firma rozbudowuje swoją sieć sprzedaży w średnich miastach, ale stara się też umacniać obecność w największych aglomeracjach m.in.: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu czy Katowicach.


OŚ, czyli Obserwator Środkowoeuropejski
Newsletter autorski Bartłomieja Mayera
ZAPISZ MNIE
×
OŚ, czyli Obserwator Środkowoeuropejski
autor: Bartłomiej Mayer
Wysyłany raz w tygodniu
Bartłomiej Mayer
Autorski przegląd informacji gospodarczych z krajów Europy Środkowej: Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji i Węgier.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Bartłomiej Mayer

Polecane