4 mln USD za 30 sekund reklamy

Sprzedano już cały czas reklamowy podczas transmisji tegorocznego Super Bowl. Finał rozgrywek futbolu amerykańskiego odbędzie się 3 lutego w Nowym Orleanie.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Za 30 sekund czasu reklamowego trzeba było zapłacić średnio ponad 4 mln USD. To nowy rekord. Poprzedni padł w ubiegłym roku, kiedy za taki sam czas trzeba było zapłacić średnio 3,5 mln USD.   

Super Bowl to największe wydarzenie telewizyjne w USA. W ubiegłym roku przyciągnęło 111 mln widzów. Dwa zespoły, które spotkają się w finale kończących się właśnie rozgrywek, zostaną wyłonione w najbliższy weekend.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, moneynews.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / 4 mln USD za 30 sekund reklamy