5 tys. EUR do wzięcia

Iwona JackowskaIwona Jackowska
opublikowano: 2015-06-12 00:00

W konkursie na mikroreklamę własnego biznesu doceniono kreatywność kupców i artystów. Jury czeka na nowe zgłoszenia.

Kolejne pomysły mają szanse przynieść ich autorom zastrzyk na rozwój biznesu. Ruszyła druga edycja konkursu „ZaREklamuj swój biznes”, potrwa do 6 lipca. Na zwycięzcę czeka 5 tys. EUR.

Wystarczy nakręcić ciekawy film reklamowy, trwający 15 sekund. W poprzedniej edycji ze 180 zgłoszonych prac najlepsze okazało się wideo „Dołącz do kręgu przyjaciół” — stworzone przez Targi Plac Nowy z krakowskiego Kazimierza, skupiające lokalnych producentów żywności, designerów i rzemieślników.

Odbywa się tam i codzienny handel, i cykliczne giełdy tematyczne, np. gołębi, staroci, odzieży. Jurorzy wyróżnili też mikroklamę „HELLO calligraphy” — z pięknym liternictwem, ręcznie wykonanym przez Małgorzatę Małecką.

Projektuje ona papeterię ślubną, logotypy, elementy dekoracyjne, upominki (także dla gości weselnych), karty dań. Współpracuje z zagranicznymi blogami i magazynami. Trzecia nagroda przypadła Mamapiki — marce modowej stworzonej przez Martę Garbińską i Katarzynę Rysiak.

W ich pracowni powstają kolekcje dla kobiet, które — jak to określają artystki — kochają swoją słodkość i zadziorność. Konkurs jest organizowany przez firmę HTC we współpracy z T-Mobile.