73 zgłoszenia na Złote Spinacze 2007

MAZ
opublikowano: 10-09-2007, 00:00

Z 56 firm zgłaszających projekty do piątej edycji konkursu Złote Spinacze 2007 aż 40 nie należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR).

Z 56 firm zgłaszających projekty do piątej edycji konkursu Złote Spinacze 2007 aż 40 nie należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR).

— To dowód, że Złote Spinacze stały się najważniejszym konkursem polskiej branży PR, z roku na rok cieszącym się coraz większą popularnością i prestiżem — uważa Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR.

O statuetki powalczy w tym roku rekordowa liczba 73 projektów w dziewięciu kategoriach konkursowych, m.in. na najlepsze kampanie antykryzysowe, eventy, PR korporacyjny, kampanie CSR. Po weryfikacji formalnej nadesłane prace zostaną przekazane trzydziestu jurorom do oceny merytorycznej. W skład jury wchodzą m.in. przedstawiciele PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Ogłoszenie nominacji nastąpi 10 października. Ostateczne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy odbędzie się 20 listopada 2007 r. podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Marriott, na zakończenie pierwszego dnia kongresu PR Forum.

Ostra walka

Kategorie projektów

Kampania edukacyjna 12

Kampania CSR 12

PR produktowy 11

Kampania społeczna 11

Event 8

PR korporacyjny 7

Public Affairs & Lobbing 5

Komunikacja wewnętrzna 4

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa 3

Źródło: ZFPR

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy