Z 56 firm zgłaszających projekty do piątej edycji konkursu Złote Spinacze 2007 aż 40 nie należy do Związku Firm Public Relations (ZFPR).
— To dowód, że Złote Spinacze stały się najważniejszym konkursem polskiej branży PR, z roku na rok cieszącym się coraz większą popularnością i prestiżem — uważa Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR.
O statuetki powalczy w tym roku rekordowa liczba 73 projektów w dziewięciu kategoriach konkursowych, m.in. na najlepsze kampanie antykryzysowe, eventy, PR korporacyjny, kampanie CSR. Po weryfikacji formalnej nadesłane prace zostaną przekazane trzydziestu jurorom do oceny merytorycznej. W skład jury wchodzą m.in. przedstawiciele PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Ogłoszenie nominacji nastąpi 10 października. Ostateczne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy odbędzie się 20 listopada 2007 r. podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Marriott, na zakończenie pierwszego dnia kongresu PR Forum.
Ostra walka
Kategorie projektów
Kampania edukacyjna 12
Kampania CSR 12
PR produktowy 11
Kampania społeczna 11
Event 8
PR korporacyjny 7
Public Affairs & Lobbing 5
Komunikacja wewnętrzna 4
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa 3
Źródło: ZFPR