7levels szykuje się do Japonii

Grzegorz Suteniec
opublikowano: 05-06-2018, 22:00

W trzecim kwartale sprzedaż „Castle of Heart” może ruszyć w Kraju Kwitnącej Wiśni, w którym konsola Switch cieszy się wielką popularnością.

7levels to piąta spółka, która zadebiutowała na NewConnect w tym roku, oraz dwunasty przedstawiciel sektora gier notowany na tym rynku. Debiut był udany. Na otwarciu akcje spółki wyceniono na 80 zł, czyli 33,3 proc. powyżej ceny odniesienia. Firma specjalizuje się w grach na zdobywającą coraz większa popularność konsolę Nitendo switch, która od marca 2017 r. sprzedała się na całym świecie w ponad 15 mln sztuk. To właśnie na Switcha w marcu wyszła pierwsza gra 7levels — „Castle of Heart”. Do tej pory gra była sprzedawana na rynku europejskim i amerykańskim. Wkrótce, prawdopodobnie w trzecim kwartale, trafi również do Azji, przede wszystkim do Japonii, gdzie platforma Nintendo ma rzeszę najwierniejszych fanów.

Zobacz więcej

Fot. Marek Wiśniewski

— Liczymy, że gra spotka się z pozytywnym odbiorem w Azji. Switch jest tam bardzo popularny — ma około 33 proc. rynku. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się też gry o tematyce rycerskiej — mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

W Europie i Ameryce studio wydawało grę samodzielnie, natomiast w Azji współpracuje z japońskim wydawcą NatsumeAtari, który odpowiada za dystrybucję cyfrową „Castle of Heart”, m.in. w Kraju Kwitnącej Wiśni, Korei Południowej, Chinach, na Tajwanie, w Hong Kongu, Singapurze, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Indiach. Spółka na razie nie komentuje poziomu sprzedaży gry. Na pytanie, czy przychody ze sprzedaży pokryły już koszty produkcji, prezes odpowiada: „W takiej sytuacji zapewne wystosowalibyśmy jakiś komunikat”. Na zwiększenie zainteresowania grą może wpłynąć pierwsza duża aktualizacja, która ukazała się w zeszłym tygodniu i, jak twierdzi spółka, została bardzo dobrze przyjęta przez społeczność graczy. Rezultaty sprzedaży „Castle of Heart” będą widoczne w wynikach drugiego kwartału.

7Levels zakończyło już pracę nad prototypem kolejnej gry. Trafi ona do sprzedaży w przyszłym roku. To platformowa, przygodowa gra akcji, w innym klimacie niż „Castel of Heart”. Tytuł zadebiutuje również na Nintendo Switch — ma wykorzystywać unikatowe funkcje konsoli. Będzie miał pokaz za zamkniętymi drzwiami na zbliżających się targach E3. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / 7levels szykuje się do Japonii