A oni wciąż nie chcą zagrać z klientami w otwarte karty

Paweł Zielewski
opublikowano: 13-05-1999, 00:00

A oni wciąż nie chcą zagrać z klientami w otwarte kartyReklamowanie produktów finansowychTemat reklamowania produktów bankowych wraca do mnie z uporem maniaka. Każda kolejna reklama daje powody do zdenerwowania. Mało tego — skutecznie odstrasza od uwierzenia w zapewnienia banków, że są takie miłe i przyjaźnie nastawione do tak zwanego swojego klienta. Z dużych liter.W JEJ oczach zostałem potworem. Zaraz po tym, jak — powołując się na reklamę, sporego całkiem banku komercyjnego — wskazałem palcem najbliższy oddział owego banku, a w...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / A oni wciąż nie chcą zagrać z klientami w otwarte karty